onsdag 3 december 2008

Go Natt!=)

Go kväll=)
Nu är det mitt i natten och jag sitter på mitt arbete och har lite rast, just nu så jobbar jag väldigt mycket natt så jag har fått ställa om tillvaron lite....=)

Igår var jag och tränade Bodypump med Therese, hon är en nyfunnen vän här hemma i Ystad och jag tycker så mkt om henne=) Hon är en jätte härlig tjej som jag har så fruktansvärt roligt med.
Idag har jag iallafall en fruktansvärd träningsvärk i benen och i rumpan.. det är hemskt=(
Jag trodde inte man kunde få träningsvärk när man tränar så mycket som jag gör men jag antar att jag hade fel.. imorgon ger vi oss på det igen iallafall men då är det spinning som gäller...hiihi

Idag har jag annars mest sovit... varit hemma hos min älskad Kate som bjöd på middag.... vi tittade på Mamma Mia( helt fantastisk film) Älskar den!!
Imorgon ( onsdag) ska jag dit på ljusparty och det ska bli roligt=)

Dessutom så har det hänt en väldigt trevlig sak idag... min bästa vän Emma ringde... så nu ska vi träffas på Torsdag och fika och förhoppningsvis reda upp allt som hänt... hon hade läst på min blogg=) så tänk vad bra det är med en blogg där man kan skriva ner känslor som man kanske inte riktigt vet hur man ska berätta=) Jag är iallafall jätte glad!!!

Nu ska jag arbeta vidare och fortsätta natta dom små barnen=)
Älskar mitt jobb!

xoxo
Mia

Inga kommentarer: