söndag 30 november 2008

THAILAND!!

Nu är det betstämt, den 28 jan 09 flyger jag och Kate till Thailand!!! det är helt galet och vi längtar så mkt... Kate har aldrig varit utomlands så jag ska ge henne " the time of her life"... Dessutom så fyller hon 25 år när vi är där så den ska vi fira i värmen... vi ska vara borta i 3 veckor så vi kommer inte hem förrän den 19 feb... helt underbart!!=) Längtar så=)

Ikväll är det julskyltning i stan och den ska jag absolut besöka, jag ska gå med Kate och sen ska jag åka till Lund och träffa Oscar ( det är min killes namn)....Det ska bli jätte mysigt för nu har vi inte träffast på en vecka! Sist vi sågs så var vi på Lena o Orup i Växjö och det var fantastiskt roligt=) Hade en underbar kväll men Oscar och hans vänner=)!!

Emma snälla hör av dig så vi kan prata och reda ut allt som hänt... jag saknar dig! Vill ju vara din bästa vän fortfarande...

Och till dig min vän som inte mår så bra just nu... Jag vet inte vad jag ska göra för att kunna hjälpa dig för jag tror att du behöver mer hjälp än vad jag kan ge dig just nu... Du måste nog tyvärr släppa vissa männiksor och låta andra få komma in och hjälpa dig... Du måste kunna ta ett steg ut ur bubblan nu annars så kommer detta aldrig att gå vägen...
Jag vet som sagt inte vad jag kan göra, det enda jag vet är att jag kan vara din bästa vän... ALLTID=)
Vill att du ska må bra!

Dagens råd: kryp ner framför brasan och mys med någon du tycker mycket om, för nu närmar sig vinter=)

xoxo
Mia

1 kommentar:

Anonym sa...

det verkar som om du har problem med dina vänner! Går fasaden i sönder? Fler killar än vänner, ja, kanske...
/P