torsdag 5 mars 2009

Jag!=)

hej hej! Då har det närmat sig kvällen här i lilla Ystad och det är lika mysigt som vanligt, men hade varit mysigare om man varit två=)

Idag har det varit ganska trist väder här i hamnstaden, jag har besökt min älskade mamma idag och där träffade jag även min mormor... mumsade i mig en liten gräddbulle innan jag sen gick hem för att träffa therese och ge mig iväg och träna=)

Fick en fråga här på min blogg om jag inte kunde skriva lite mer om mig själv och om vem jag är: och självklart ska jag göra det!=)

Jag är en helt vanlig småstadstjej som jag lever livet fullt ut och tar ingen dag för givet=)
Något som jag tycker mycket om är att prata om kärlek.... det är så viktigt för mig=)... jag är singel ( men dejtar) och jag älskar mitt liv som det är just nu!!! iallafall på den fronten, är inte redo för något seriöst nu men när jag blir det så vill jag verkligen att det ska kännas helt rätt=)
jag tycker mycket om att prata om mina vänners och bekantas kärlek också, hjälper gärna till och lösa problem om jag kan! ( så ni inte tror att jag är en egoistisk typ som bara pratar om mig själv)

Mitt favorit program är sex and the city och min favoritmat är ungstektfalukorv med mos.
Jag tycker mycket om att träna och är på gymet varje dag=) Helst av allt skulle jag vilja starta ett eget... ( Sen är det så att bara för att jag tränar varje dag så betyder inte det att jag inte är onyttig och äter massa godsaker. (FÖR DET GÖR JAG!!! JAG ÄLSKAR GODIS) men annars så äter jag faktiskt ganska nyttigt=)

Jag drömmer om att bli en stor designer och ha min egen modeshow och plåtas med Tyra Banks eller Heidi Klum=)

Lite drömmar har vi ju alla.... prinsar och prinsessor finns absolut ockcå med i mina drömmar, jag vill ha en stor familj med många barn och ett vackert hus nere vid havet och självklart vill jag gifta mig!!

Alla drömmer vi olika och har olika mål i livet och väldigt olika personligheter... hoppas du som undra har fått en liten klarare bild av vem jag är... annars är det bara att fråga=)

Vem vet, egentligen är jag kanske inte en vanlig småstadstjej=)
Alla ska vi ju vara lite speciella, ingen är den andra lik=)

sov gott=)

xoxo
Mia

Inga kommentarer: