söndag 22 mars 2009

trött

Idag har jag inte hunnit så mkt.. Jag jobbade inatt och hade ganska mycket att göra så jag var jätte trött när jag kom hem imorse vid halv åtta tiden ( orkade inte ens tvätta bort sminket innan jag kröp ner under täcket).Oppps!!

Jag sov ända till halv fem idag och sen tog jag en lång joggingtur ut mot Svarte och sen hem igen, så skönt att kommit igång md träningen igen helt och hållet=) Funderar på att gå ner och anmäla mig till att börja boxas lite, det är väldigt bra träning plus att det funkar bra om man behöver bli av med aggressioner ( tro mig, det behöver jag ibland)

Nu sitter jag i soffan och kollar One three Hill och sen är det Gossip girl=) Ätit av min hemmalagade vegetariska lasange och den smakar lika gott nu som i fredags=)

Vid halv nio tiden drar jag till jobb igen, ska jobba med Catarina inatt så det blir säkert jätte bra, vi brukar ha väldigt kul ihop när vi jobbar=) har bakat en chokladkaka som jag ska ta med och bjuda på=)

Saknar dig Kate, längtar efter dig!! Nu är det mer än en vecka sen jag såg min ängel men jag antar att vi båda haft väldigt mycket att göra..

Ta hand om varandra!

xoxo

Mia

Inga kommentarer: