onsdag 18 mars 2009

Snart Vår!

Go Morgon!
Nu tror jag snart att det är vår=) Underbart! Solen har strålat nu i två dagar och det börjar kännas lite varmare ute=)

Det är ju vid denna tiden på året som man börjar förstå varför man flyttat tillbaka till lilla Ystad=)

Var ute och gick en lång tur nere vid strandpromenaden igår och satte mig ner på en bänk och tittade ut över det stora havet och började fundera: Vad jag gör, vad jag vill och hur jag ska nå det jag vill?!

Egentligen vet jag inte om jag kom fram till något bra svar förutom att jag har betsämt mig för att följa mina drömmar! Jag ska verkligen spara nu och sen söka in till designskolan i köpenhamn och till designhögskolan i stockholm.
Som jag berättade i mitt förra inlägg så är detta något som jag drömt om länge men inte tagit tag i för jag har trott att det skulle vara omöjligt att komma in , men så sa en person till mig att man kan ju inte mer än att misslyckas! Så nu har jag bestämt att det är värt ett försök=)

Vill bara säga till alla er som läser, våga ta steget! Annars ni kanske fastnar någonstans där ni egentligen inte vill vara=(

xoxo

Mia

Inga kommentarer: