lördag 15 november 2008

Fjärilar i magen..en underbar känsla

Hela kroppen ryser och det känns som jag har fjärilar i magen... jag blir så glad över att träffa H... han är underbar och helt annorlunda än alla andra jag träffat.. ( Förutom min första riktiga kärlek, då man insåg hur det var att vara kär.. så känner jag nu igen)=)

Igår erkände jag för honom att jag är upp över öronen förälskad i honom!!
Men vem det är det får ni inte riktigt veta än... =) Min hemlighet ett tag till...

Idag har min morgon startat underbart... vaknade upp med min hemliga kille... tagit en lång morgon powerwalk och sen nyligen avnjutit en gudomlig frukost=)

Ska träffa Emma och fika vid ett och sen smyga hem till Kate och se när hon gör sig vacker inför festen ikväll ( fast att hon inte behöver sminka sig för hon är vacker som hon är) Jag har en liten överraskning att berätta för henne också=) Hon kommer bli så glad!!

Jag ska försöka att inte äta upp alla hennes lussekatter... men det är så svårt att låta bli.. jag älskar ju dom där små rackarna=)

Sen tar jag en sväng upp till Marcus och säger hej för det var verkligen längesen nu=)....

Sen får vi se hur min lördagskväll ska sluta.. jag har ingen anning men jag längtar med spänning...
xoxo
Mia

Inga kommentarer: