söndag 16 november 2008

Slappdag=)

Söndagar är verkligen en riktig slappdag=) Skönt att det får vara det ibland tycker jag...
Idag har jag bara tagit det lungt... jag har varit den största del av dagen hemma hos Kate och haft det mysigt=) Vi har kollat film och varit lite onyttiga=) men det får man ibland....

Kate är en av mina barndomsvänner som jag tycker så mkt om... hon är en underbar tjej och vi har alltid så roligt ihop..
Vi funderar på att åka på semester ihop i jan 09 och det ser jag fram emot...

Min helg har överlag varit väldigt bra, jag har bara umgåtts med vänner och kille hela helgen och haft mysigt...ätit massa god mat och skrattat mängder...
Nu är det sov dags så jag orkar inte skriva mer... men vi hörs imorogn!
xoxo
Mia
ps: Kate jag är så glad över att vi är vänner och jag är glad att å vara en del av ditt liv... du är en ängel och värdefull för mig...

Inga kommentarer: