måndag 10 november 2008

Måndag=)

Hej hej!
Visst är måndagar dom värsta dagarna som finns, det är den jobbigaste dagen i veckan... det är alltid så=)
Jag har jobbat idag fram till nu klockan 22.00... jag har kommit fram till att jag älskar mitt jobb just nu, ta hand om människor och framförallt dom små barnen=)
Hade en liten prinsessa som tyckte jag skulle följa med henne hem idag.. så himla gulligt=)
Utöver mitt jobb så har jag städat hemma idag, inte så kul det heller men det finns inte så mkt att göra när det spöregnar ute=(
Jag måste ju ha fint till helgen när jag får fin besök=) JIPPI..
Jag har funderat lite på mitt jobb och insett att man är inte fin i sjukhuskläder... jag fattar inte hur läkarna och sjuksköterskorna kan "mysa" med varandra inne i jour rummet ( hahah) kläderna är ju avtändnande!!!
Det finns inget sexigt eller vackert med dom....
Men men.. inget världs problem precis=)
Nu måste jag hoppa i säng för arbetet kallar imorogn bitti igen sen är det spinning med Therese... Yeah!!!
Sov gott och sussa sött!
xoxo
Mia

Inga kommentarer: