tisdag 11 november 2008

Förlora en vän=(

Go kväll=)
Ännu en dag har passerat i mitt spännande liv... Jag funderar väldigt mycket precis som alla andra som bloggar=)
Jag måste berätta en sak som tynger mig och jag skull behöva lite råd om hur jag ska göra.. jag håller nämligen på att förlora en nära vän=/
Hon är faktisk min bästa vän, eller det känns inte så längre...
Vi har kännt varandra sen första dagen vi såga på gymnasiet och varit bästa vänner sen första dagen också! Hon har alltid ställt upp för mig och jag älskar henne så mycket!!!!
Vi har alltid hållt ihop och haft en massa skoj ihop och nu har det liksom svalnat för hon har gått och blivit kär... i en kille som är super go=), är jätte glad över att hon träffat honom och att han tycker så mycket om henne för hon förtjänar verkligen det=)
Jag är inte det minst avundsjuk för jag har ju hittat en egen prins... jag är bara ledsen för vi hittar aldrig på något längre och hon frågar aldrig saker om mig längre... allt handlar bara om henne och hennes kille.... jag vet varkligen inte vad jag ska göra... jag saknar henne så fruktansvärt mycket och önskar att min bästa vän kommer tillbaka....

Om du läser detta så hoppas jag att du förstår... för som det är nu så tror jag inte att du förstått att du också håller på att mista din ästa vän=(

Vänskap bygger broar som vinner över kärleken.. iallafall hos mig är det så....

xoxo
Mia

Inga kommentarer: